shkhe
نحوه ی فعالسازی صفحه در دست تعمیر نحوه ی فعالسازی صفحه در دست تعمیر
adminPhoto

ادمین مطالب

نویسنده مطالب بلاگ

نحوه ی فعالسازی صفحه در دست تعمیر

۱۴۰۲/۰۶/۱۵

اشتراک گذاری مطلب

نحوه ی فعالسازی صفحه در دست تعمیر

اگر در حال بروزرسانی سایت خود هستید با فعالسازی صفحه در دست تعمیر و یا به زودی، کاربران سایت به جای مشاهده باگ های ایجاده شده، صفحه در دست تعمیر را مشاهده می کنند. 

برای ایجاد این نوع صفحات راه های متفاوتی وجود دارد.

نحوه ی فعالسازی صفحه در دست تعمیر

حالت در دست تعمیر چیست؟

وقتی میخواهید سایت خود را بروزرسانی کنید و تمایل ندارید که کاربران تغییرات را تا انتشار پایدار بروزرسانی بینند نیاز هست که از این حالت استفاده کنید. 

فعال کردن حالت تعمیر در المنتور به این معنی است که کابران صفحه ای را می بینند که با Elementor طراحی می کنید اما مدیر سایت دسترسی کامل دارند و تغییرات را مشاهده می کنند.

نحوه ساخت صفحه در دست تعمیر با المنتور

1. طراحی صفحه در دست تعمیر با قالب آماده

از پیشخوان وردپرس > قالب ها > قالب های ذخیره شده را زده و روی افزودن جدید کلیک کنید. سپس نوع قالب را صفحه را انتخاب کنید و نام دلخواه را وارد کنید.

سپس روی ایجاد قالب کلیک کنید تا وارد ویرایش با المنتور شوید. 

می توانید از قالب های آماده برای طراحی صفحه در دست تعمیر استفاده کنید. 

در صفحه باز شده روی افزودن قالب آماده کلیک کنید و در تب برگه ها عبارت Maintenance جستجو کنید و قالب مورد نظر خود را انتخاب و ویرایش کنید.

2. تنظیم صفحه طراحی شده با المنتور

برای فعال کردن حالت تعمیر در المنتور پیشخوان > المنتور > ابزار ها را بزنید.

در صفحه باز شده، سربرگ حالت تعمیر را انتخاب کنید، میتوانید بر حسب نیازتان انتخاب حالت مناسب را بزنید که شامل گزینه های زیر است.

  • حالت تعمیر: حالت تعمیر خطای کد 503 را می دهد، که موتور های جستجو می فهمند که دوباره به سایت بازگردند ( از این حالت برای مدت زیادی استفاده نکنید ).
  • حالت به زودی: حالت به زودی، خطای کد 200 میدهد. در این حالت موتور های جستجو سایت شما را ایندکس می کنند.

در این قسمت ساخت صفحه در دست تعمیر با المنتور، در بخش چه کسی به سایت دسترسی داشته باشد گزینه سفارشی را انتخاب کنید تا نقش های کاربری برای شما نمایش داده شود و شما آن ها را انتخاب کنید.

بخش بعدی انتخاب قالب است که شما می توانید قالب هایی که با استفاده از المنتور ساخته اید را انتخاب کنید، قالبی که هم اکنون با عنوان در دست تعمیر را ساخته اید را انتخاب و ذخیره تغییرات را بزنید.

گردآوری: نایس کدرز

دیدگاه ها

کامنتی برای این پست وجود نداره

چند مطلب دیگه

آخرین مطالب

افزودن دیدگاه


ارسال
بیخیال
shakhe 1 shakhe 2