shkhe
آنفالویاب تردز | آموزش اینستاگرام تردز آنفالویاب تردز | آموزش اینستاگرام تردز
adminPhoto

ادمین مطالب

نویسنده مطالب بلاگ

آنفالویاب تردز | آموزش اینستاگرام تردز

اشتراک گذاری مطلب

آنفالویاب تردز | آموزش اینستاگرام تردز  

تردز در چندین ساعت گذشته محبوبیت بالایی در بین کاربران بدست آورده و به صدر دانلود شبکه های اجتماعی رسیده است.

تیم نایس کدرز جزو اولین تیم های برنامه نویسی بوده که برای طراحی آنفالویاب تردز پیش قدم شده و شروع به طراحی کرده است.

به محض انتشار Api ها توسط تیم متا این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت . 

(Threads) یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که توسط اینستاگرام عرضه شده است. اگر با توییتر آشنا باشید، مطمئنا به راحتی می‌توانید متوجه شوید که تردز چیست و چطور کار می‌کند. در واقع تردز رقیبی کاملا با ساختار مشابه توییتر است که اینستاگرام برای رقابت با این شبکه اجتماعی قدیمی و محبوب منتشر کرده است.

چرا تردز اپلیکیشن مهمی است و ما باید از آن استفاده کنیم؟

در عصر شبکه‌های اجتماعی هیچ چیز ساده‌تر از تایپ کردن یک متن کوتاه نیست. اگر با توییتر آشنا باشید حتما می‌دانید که اکثر رسانه‌ها، خبرنگاران، سیاسیون و افراد تاثیرگذار در توییتر فعال هستند و با توجه به همین سادگی توییت کردن، در زمان رخداد اتفاقات مهم، توئیتر نقش مهمی در اشتراک‌گذاری اخبار و روایات آن دارد. اما توییتر به دلایل مختلف هیچ گاه نتوانست تعداد کاربرانش را به فیسبوک یا اینستاگرام برساند و تا این لحظه این اپلیکیشن چیزی نزدیک به ۴۰۰ میلیون عضو دارد که البته به خاطر همان مشکلاتی که بالاتر گفتید درصد زیادی از آن‌ها دیگر در توییتر فعال نیستند.

چطور در تردز - Threads ثبت نام کنم؟

در صورتی که یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید نیازی به ساخت اکانت در تردز ندارید (بله درست متوجه شدید) با توجه به اینکه این اپلیکیشن جزو زیرمجموعه‌های اینستاگرام است، شما در آن می‌توانید با حساب کاربری اینستاگرام خود لاگین کنید و نیازی به ساخت اکانت جدید نخواهید داشت. نه تنها شما از اکانت اینستاگرام خود در Threads استفاده می‌کنید بلکه می‌توانید به اکانت‌هایی که در اینستاگرام دنبال کرده‌اید یا شما را دنبال می‌کنند نیز در اپلیکیشن تردز دسترسی داشته باشید و همان لیست Follower و Following را اینجا هم خواهید داشت. پس یعنی نیاز نیست دوستانتان را در تردز هم به طور جداگانه دنبال کنید و همین که آن‌ها را در اینستاگرام دنبال می‌کنید کافی است.

چطور در تردز پست منتشر کنم

برای نوشتن یک پست جدید در تردز باید بر روی آیکن نوشتن پست در نوبار پایین کلیک کنید و سپس می‌توانید پست خود را بنویسید و منتشر کنید.

محدودیت کاراکتری در تردز چند کاراکتر است؟

شما در تردز هم مثل توییتر با محدودیت تعداد کاراکتر مواجه هستید تا پست‌های طولانی نتوانند راهی به این شبکه اجتماعی پیدا کنند. در تردز هر پست نهایتا می‌تواند تا ۵۰۰ کاراکتر داشته باشد.

 آیا می‌توانم در پست‌های خود در تردز از عکس استفاده کنم؟

بله، شما می‌توانید پستی منتشر کنید که هیچ متنی نداشته باشد و فقط تصویر در آن وجود داشته باشد. به هر پست شما می‌توانید تا نهایتا ۱۰ عکس را اضافه کنید.
دانلود اپلیکیشن تردز threads برای اندروید

برای دانلود اپلیکیشن تردز برای گوشی‌های اندرویدی روی لینک زیر کلیک کنید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.instagram.barcelona&gl=it
دانلود اپلیکیشن تردز threads برای آیفون

برای دانلود اپلیکیشن تردز برای آیفون و سیستم‌عامل iOS روی لینک زیر کلیک کنید.

https://apps.apple.com/us/app/threads-an-instagram-app/id6446901002
استفاده از نسخه وب

شما همچنین می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن تردز نیز استفاده کنید. برای این منظور از سایت تردز به آدرس https://www.threads.net می‌توانید استفاده کنید.

گردآوری: نایس کدرز

دیدگاه ها

کامنتی برای این پست وجود نداره

چند مطلب دیگه

آخرین مطالب

افزودن دیدگاه


ارسال
بیخیال
shakhe 1 shakhe 2