shkhe
افزونه Jet Compare Wishlist برای صفحه ساز المنتور پرو نسخه 1.4.4 افزونه Jet Compare Wishlist برای صفحه ساز المنتور پرو نسخه 1.4.4
adminPhoto

علی شفیعی

مدیرعامل

افزونه Jet Compare Wishlist برای صفحه ساز المنتور پرو نسخه 1.4.4

اشتراک گذاری مطلب

افزونه Jet Compare Wishlist برای صفحه ساز المنتور پرو نسخه 1.4.4

افزونه Jet Compare Wishlist برای صفحه ساز المنتور پرو : با این افزونه میتوانید در فروشگاه خودتان لیست علاقه مندی ها و مقایسه محصول درست کنید این افزونه با المنتور کاملاً سازگار می باشد و تنظیمات و ویجت های مختلفی برای این موضوع را دارا می باشد.

 اضافه کردن قابلیت های لیست علاقه مندی و مقایسه محصول، فروشگاه ووکامرس خودتان را ارتقا دهید. شاید تا به حال در سایت های فروشگاهی مختلفی دیده باشید که لیست علاقه مندی و مقایسه در صفحه محصول داشته باشند.

 این قابلیت در اکثر قالب های وردپرسی که با ووکامرس طراحی شده اند وجود دارد. ولی حالا اگر شما قالب فروشگاهی تهیه نکرده اید و با استفاده از افزونه JetWooBuilder و صفحه ساز المنتور فروشگاه خودتان را طراحی کرده اید تکلیف چیست ؟

 افزونه JetCompareWishlist که این قابلیت را به المنتور و فروشگاه ساز ووکامرس اضافه میکند تا بدون هیچ دردسری لیست علاقه مندی و مقایسه محصول را به سایت خودتان اضافه کنید.

JetCompare and Wishlist For Elementor
افزونه Jet Compare Wishlist 

معرفی افزونه Jet Compare Whishlist | افزونه مقایسه محصولات چیست؟

اگر فروشگاه ووکامرسی دارید و قصد دارید برای محصولات خود ویژگی مقایسه کردن را اضافه کنید افزونه Jet Compare Wishlist می تواند به شما کمک کند.

 همچنین علاوه بر آن میتوانید با استفاده از افزونه Jet Comapare Whislist لیست علاقه مندی ها را نیز برای محصولات خود طراحی کنید. به این صورت که کاربر می تواند محصولاتی را که به آن علاقه دارد به لیست خود اضافه و در زمان مناسب آن را تهیه کند.

ویژگی های افزونه Jet Compare Wishlist

کاربران وارد شده لیست علاقه مندی تنها برای مشتریان ثبت نام کرده قابل ذخیره سازی می باشید 

سازگاری با المنتور پرو اگر شما از نسخه پرو المنتور استفاده میکنید، شما میتوانید با سازگاری کامل از این افزونه استفاده کنید 

هر بخشی را تنظیم کنید شما متوانید حتی کوچکترین جزئیات سایت خودتان را با قابلیت های افزونه Jet Compare Wishlist ویرایش کنید 

دکمه مقایسه به مشتریان خود اجازه دهید محصولات را به جدول مقایسه اضافه کنند. 

دکمه لیست علاقه مندی این ویجت دکمه افزودن به لیست علاقه مندی رو به محقولات اضافه می‌کند و اجازه می‌دهد تا کاربران محصولات را در لیست خود حفظ کنند.

 تعداد محصولات در جدول مقایسه مشاهده تعداد محصولاتی که در جدول مقایسه اضافه کرده کرده‌اید. 

تعداد محصولات در لیست علاقه مندی همواره تعداد محصولاتی که در لیست علاقه مندی قرار داده اید را مشاهده کنید.

دو قابلیت مهم تنها با نصب افزونه Jet Compare & Wishlist

برخلاف سایر صفحه سازها و افزونه‌های دیگر، توسط افزونه Jet Compare & Wishlist در کنار المنتور Elementor Pro می‌توانید دو قابلیت کلیدی و مهم لیست علاقمندی و مقایسه را به فروشگاه‌تان اضافه کنید.

 افکت‌های جذاب، امکان تنظیم و کنترل بر روی افزونه از ویژگی‌های مهم افزونه مقایسه و لیست علاقمندی المنتور است. 

محصولات را با هر داده‌ای مقایسه کنید با پارامترهایی که می‌خواهید می‌توانید محصولات را در سایت با یکدیگر برای مقایسه تنظیم کنید. هر داده یا پارامتر برای مقایسه محصول قابل تنظیم می‌باشد. 

دکمه‌های مقایسه و لیست دلخواه را اضافه کنید با فعال‌سازی و نصب این افزونه، دکمه‌های مقایسه و لیست دلخواه برای بازدید کنندگاه به راحتی نمایش داده خواهد شد. آن‌ها می‌توانند به سادگی محصول‌های مورد نظر خود را با یکدیگر مقایسه کنند یا به لیست علاقمندی‌های خودشان اضافه نمایند. 

نمایش تعداد مقایسه و لیست دلخواه با این قابلیت خواهید توانست که تعداد دفعاتی که یک محصول به لیست اضافه شده است را پیگیری کنید. این کار دقیقاً مانند بررسی و آنالیز محصولات برای دریافت آماری از مقایسه وعلاقمندی خواهد بود.

از دیگر ویژگی های افزونه Jet Compare Wishlist :

  • سازگار با آخرین نسخه افزونه المنتور
  • سازگار با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس
  • امکان استفاده روی قالب هایی المنتوری که فروشگاهی نیستند.
  • سازگار با افزونه JetwooBuilder
  • امکان طراحی صفحه لیست علاقه مندی ها
  • سفارشی سازی کامل بخش علاقه مندی و مقایسه محصولات
  • امکان تعیین تعداد محصولات در لیست علاقه مندی
  • امکان تعیین تعداد محصولات در جدول مقایسه
  • پشتیبانی از قالب هایی که با المنتور سازگار هستند.
گردآوری: نایس کدرز

دیدگاه ها

کامنتی برای این پست وجود نداره

چند مطلب دیگه

آخرین مطالب

افزودن دیدگاه


ارسال
بیخیال
shakhe 1 shakhe 2