shkhe
افزونه سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس | Email Template Customizer نسخه 1.1.4 افزونه سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس | Email Template Customizer نسخه 1.1.4
adminPhoto

علی شفیعی

مدیرعامل

افزونه سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس | Email Template Customizer نسخه 1.1.4

اشتراک گذاری مطلب

افزونه سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس | افزونه Email Template Customizer نسخه 1.1.4

 افزونه سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس | افزونه Email Template Customizer : این افزونه با ایجاد یک ویرایشگر دیداری حرفه ای به شما این این امکان را می‌دهد تا بتوانید ایمیل های خود را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و صرفا با کشیدن و رها کردن عنصرهای مورد نیاز طراحی کنید.

 افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرس WooCommerce Email Customizer دارای بیش از 15 عنصر مانند: متن ، عکس ، دکمه ، پاراگراف و … می‌باشد که به وسیله آن ها می‌توانید صفحات ایمیل خود را طراحی کنید. 

همچنین می‌توانید اطلاعات مختلف از سفارشات و موارد دیگر را به ایمیل های خود اضافه کنید. جهت تست و بررسی طراحی ایمیل های خود می‌توانید از پیش نمایش زنده استفاده کرده و یا از سرویس تست ایمیل استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویژگی های دیگر این افزونه را مطالعه کنید.

افزونه سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس
افزونه  Email Template Customizer

معرفی افزونه

WooCommerce Email Customizer نام افزونه کاربردی و حرفه ای فروشگاه ساز ووکامرس می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید ایمیل فروشگاه خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

افزونه سفارشی سازی ایمیل ووکامرس یک ابزار مفید است که به شما کمک می کند الگوهای ایمیل را برای ووکامرس طراحی کرده و شخصی سازی کنید. 

این افزونه عناصر پایه کافی و عناصر ووکامرس و همچنین ابزارهای توسعه را برای ایجاد ایمیل کامل شده در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از طرح بندی می توانید ایمیل های معاملاتی را به راحتی بکشید و رها کنید ، ویرایش و سبک کنید ، محتوای خواسته را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وارد کنید. 

به طور کلی ، برای ایجاد و تجربه الگوی ایمیل خود که برای مشتریان شما ارسال می شود ، باید چند کلیک ماوس انجام دهید.

ویژگی های افزونه Email Template Customizer

  • طراحی و شخصی سازی ایمیل ها به راحتی و با کشیدن و رها کردن : سازنده الگوی ایمیل به شما امکان می دهد قالب های ایمیل ووکامرس را حرفه ای و برجسته بسازید.
  • المان های ایمیل: با اطلاعات خرید کامل ووکامرس و اطلاعات کاربران ، عناصر مختلف (پایه ، ووکامرس و هوک ها) را به الگوی ایمیل خود اضافه کنید.

برگه ویرایش نشان می دهد که به شما امکان می دهد مستقیم و سریع روی هر عنصر کار کنید.

  • تعداد نامحدود ردیف: ردیف های نامحدود می توانند به الگوی ایمیل اضافه شوند و هر آنچه را که لازم دارید در ایمیل ها داشته باشید.
  • تنظیمات ایمیل: برای اختصاص نوع ایمیل ، کشور صورتحساب و / یا دسته حتی در الگوی ایمیل انتخاب کنید.
  • پیش نمایش زنده تغییرات: بصورت بصری ایمیل ها را با پیش نمایش مشاهده کنید ، هر گونه تغییر در حالت پیش نمایش را به روز کنید ، برای دیدن در دسک تاپ ، تلفن همراه ادغام شوید.
  • ارسال ایمیل های آزمایشی: قبل از ارسال واقعی ، ایمیل را بررسی کنید.
  • تصاویر را به ایمیل های ووکامرس اضافه کنید: تصاویر را در قالب های ایمیل خود اضافه کنید

و آنها را با آگهی ها ، آرم ها ، تصاویر برجسته و غیره جذاب کنید.

  • نمایش داده های پویا با استفاده از متغیرها: نمایش متغیرهایی طراحی الگوها را آسان می کند.

به عنوان مثال نام مشتری ، نام سایت ، نام کاربر ، گذرواژه ، نشانی اینترنتی حساب من که هنگام ارسال ایمیل های WooCommerce با داده های سفارش کاربر / سفارش واقعی جایگزین می شود.

  • ریسپانسیو و آماده نمایش بر روی هر دستگاه.

المان های ایمیل

عناصر اساسی متن: محتوای متن را به الگو اضافه کنید و علاوه بر آن رنگ قلم ، اندازه قلم ، تراز ، عرض حاشیه ، درج / ویرایش پیوند ، درج / ویرایش تصویر ، کد کوتاه ، نماد اطلاعات ، نماد اجتماعی ، سبک حاشیه ، رنگ حاشیه ، رنگ پس زمینه ، متن را سفارشی کنید. پدینگ و حاشیه متن.

 تقسیم کننده: یک تقسیم کننده یک خط به الگو اضافه کنید و یک سبک برای تقسیم کننده انتخاب کنید. به طور مشابه با متن ، می تواند سبک ، عرض ، ارتفاع ، رنگ ، تراز بندی ، حاشیه و پر کردن تقسیم را تنظیم کند. اجتماعی: نمادهای اجتماعی را به الگوی ایمیل اضافه کنید ، ULR های خود را در محل نگهدارنده از جمله Facebook ، Twitter ، Instagram وارد کنید.

 تصویر: تصویری را به الگوی ایمیل اضافه کنید و اندازه و ترازبندی آن ، سبک حاشیه ، رنگ حاشیه ، رنگ پس زمینه ، متن پرشده و حاشیه متن را تنظیم کنید. 

دکمه: افزودن و سفارشی سازی دکمه: نام ، پیوند یک دکمه ، سبک حاشیه ، تراز ، پس زمینه و پدینگ. 

نوار منو: نوار منو یا نوار پیمایش نامگذاری شده را اضافه کنید و سفارشی کنید که شامل پیوندهایی به مهمترین بخشهای سایت به عنوان مثال خانه ، فروشگاه ، تماس

 تماس: اطلاعات تماس را با نمادها در الگوی ایمیل نمایش دهید. 

فاصله: فاصله ای بین عناصر دیگر اضافه کنید و ارتفاع ، مرزها با سبک و رنگ و رنگ پس زمینه را تنظیم کنید.

المان های ووکامرس

جزئیات سفارش: جزئیات سفارشات را با سفارشی سازی برای رنگ ، اندازه و تراز بندی عنوان و جزئیات به طور جداگانه نمایش دهید. همچنین ، مرزها ، رنگ پس زمینه ، پدینگ، حاشیه را سفارشی کنید.

 جمع کل سفارش: به شما کمک می کند تا به طور خاص اجزای سفارشات را نمایش دهید: از جمله جمع کل ، تخفیف ، حمل و نقل ، روش پرداخت ، سفارش به طور کامل بازپرداخت شده ،… با سفارشی سازی برای رنگ ، اندازه و تراز بندی عنوان و جزئیات به طور جداگانه. همچنین ، مرزها ، رنگ پس زمینه ، پدینگ ، حاشیه را سفارشی کنید.

 روش حمل و نقل: به شما کمک می کند تا روش حمل و نقل را در الگو نمایش دهید ، همچنین مرزها ، رنگ پس زمینه ، پدینگ ، حاشیه را سفارشی کنید. 

روش پرداخت: به شما کمک می کند تا روش پرداخت را در الگوی ایمیل نمایش دهید ، مرزها ، رنگ پس زمینه ، پدینگ ، حاشیه را شخصی سازی کنید. 

آدرس صورتحساب: جزئیات صورتحساب را در قالب ایمیل با سفارشی سازی برای رنگ ، اندازه و تراز بندی عنوان و جزئیات به طور جداگانه نمایش دهید. علاوه بر این ، مرزها ، رنگ پس زمینه ، پدینگ ، حاشیه را سفارشی کنید.

 آدرس حمل و نقل: جزئیات حمل و نقل را در الگو نمایش می دهد و رنگ ، اندازه و تراز بندی عنوان و جزئیات را به طور جداگانه سفارشی می کند. همچنین ، مرزها ، رنگ پس زمینه ، پدینگ ، حاشیه را سفارشی کنید. 

محصولات: برخی از محصولات و پیوند به محصولات موجود در فروشگاه خود را پیشنهاد دهید.

 ارسال: به شما کمک می کند الگوی ایمیل و پیوندهای مربوط به آن پست ها را در فروشگاه خود ارسال کنید.  

گردآوری: نایس کدرز

دیدگاه ها

کامنتی برای این پست وجود نداره

چند مطلب دیگه

آخرین مطالب

افزودن دیدگاه


ارسال
بیخیال
shakhe 1 shakhe 2